a "NAGY" fogyás, diéta az egészségért

a "NAGY" fogyás, fogyás, 90 napos diéta, az egészséges életmód,

REKLÁM

Reklám

Webvitalis.net :: Próbálta már a zöldkávét

Hirdetés

Utolsó kommentek

Blog ajánló

2007.12.02. 06:21 mapci

- 10 kg az eredmény

Két hónap alatt pontosan 10 kg-tól szabadultam meg.
Nem éheztem, nem koplaltam, és még csak nem is edzettem, mondjuk ezt nagyon sajnálom, mert egy kis mozgás mindenképpem jót tenne.
Nem mondom, néha elkapott a vágy, hogy olyat egyek ami nem az aznapi meüőbe való, de elmondhatom, hős vagyok :)



Úgyhogy folytatom szépen tovább a 90 napos diétámat!
És mindenkinek csak ajánlani tudom!
 

2 komment

Címkék: az én diétám


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr47248010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viki 2008.07.03. 22:49:01

nekem nagyon tetszik amiket irkálsz! én 63-65 kg vagyok. inkább comb,tompor ami problémás nálam. nagyon szeretnék onnan fogyni de nem megy. mostonában eljárok futni de nem fogy a combom hanem izommá alakul át ami nekem nem jó. ha lenne valami tipped szivesenelfogadom. elöre is kösz szia

mapci 2008.07.04. 14:29:19

Szia Viki!

Köszi, örülök hogy találsz itt kedvedre valót!

Állítólag, ha nem akarod az izmaidat fejleszteni, akkor a vérkeringést kell javítani, amit lehet futással és jó hatása van a biciklizésnek is.

Egyébként tudod, mindenhez idő kell és kitartás.
A kilók könnyen jönnek, és nehezen mennek - sajnos.

És miért baj, ha izmos, feszes a combod?
Tudod, én azt mondom, hogy a legjobb, ha elfogadjuk magunkat, olyannak, amilyenek vagyunk, mert ha állandóan csak a súlyunk, formánk miatt fogyózunk, edzünk, annak nem lesz jó vége. Állandó konfliktusban lenni saját magunkkal nem jó! Hisz alkatunkat nem nagyon lehet megváltoztatni, az örökség, csupán korrigálni tudunk rajta.

Szerintem, ha elfogadjuk saját magunkat, akkor elégedettebb életet élhetünk, és ha szeretjük saját magunkat, akkor már nem okoz problémát feszes a comb sem 

Ha valaki tud időt és pénzt szakítani különböző edzésekre, az nagyon szuper, mert nem csak a szépségét tartja vele rendben de az egészségért is sokat tesz, de ne vegyük túlzásba ezt se – nekem ez a véleményem.


Ajánlom figyelmedbe a femina tanácsait, szerintem lehet belőlük mazsolázni 
Most ezeket találtam, remélem valamit segítenek neked!

www.giveawayoftheday.com/plato-dvd-to-ppc-converter/

www.femina.hu/kalkulatorok/fittseg_otthon_egesztest/comb//all

www.femina.hu/kalkulatorok/edzes_testresz/popsi//all
süti beállítások módosítása