a "NAGY" fogyás, diéta az egészségért

a "NAGY" fogyás, fogyás, 90 napos diéta, az egészséges életmód,

REKLÁM

Reklám

Webvitalis.net :: Próbálta már a zöldkávét

Hirdetés

Utolsó kommentek

Blog ajánló

2007.10.01. 14:32 mapci

Mindenki fogyókúrázik, diétázik.


Igen, én is! Igen, én is elkezdtem!

 

Nem tudom, lesz-e kitartásom végig, 90 napig, szombaton csatlakoztam a páromhoz, aki már a 3. hetnél tart. Ő nagyon bírja, biztos, hogy végére ér!

 
Hát, mit mondjak, nekem borzasztó volt a tegnapi nap!

Nem az evés miatt, nem voltam éhes, de zörgött a hasam, görcsölt a gyomrom, fájt a fejem, nagyon nyűgössé tett.

Lehet a tudatalattim is közrejátszik?

Kíváncsi vagyok magamra, meddig bírom?!

Holnap gyümölcsnap, na ettől félek! De bíztatom magam! Kibírod, kibírod!

 
Arra gondoltam, segítségemre lesz, ha leírom, ide, akár az étkezéseket, akár a diétával kapcsolatos érzéseimet. Talán szégyelleném, ha nem jutnék el a végéig.

 
Ma délre derelyét ettem, utána egy pohár meggyes teát, csak úgy citrom és édesítő nélkül.

Este szintén tészta 

 

Cél : „nagy” fogyás

 
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: az én diétám


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr64182440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása