a "NAGY" fogyás, diéta az egészségért

a "NAGY" fogyás, fogyás, 90 napos diéta, az egészséges életmód,

REKLÁM

Reklám

Webvitalis.net :: Próbálta már a zöldkávét

Hirdetés

Utolsó kommentek

Blog ajánló

2007.10.05. 12:26 mapci

Hogyan fogyjak le?


Melyik a legtutibb módszer?  - Jó kérdés!

 

Fogyni sokféleképpen lehet.

Pár fontos kérdést nem árt tisztázni:

Mennyit akarok fogyni? 2kg-t, 5-öt, 20-at?

- Én 10-nek már örülnék, de ha több lesz az külön szuper!!

 
Mit szeretnék elérni?

A súlyom legyen kevesebb, vagy pl. sportos testalkatom legyen?

 - Én egyelőre kevesebb súlyt szeretnék.

 
Van valami betegségem, amit figyelembe kell venni?

Pl. cukorbetegség, szívbetegség stb..

- igen, magasvérnyomás, - a 90 napos diéta állítólag jó hatással van erre is

 
Mennyi időt tudok/akarok szánni az „akcióra”?

- az idő nem sürget, remélem az akarat is elég lesz!

 
Tudom, az, az ideális, amikor a diéta edzéssel párosul, de azt is tudom, nem én vagyok az egyetlen, aki az edzésre nem tud sem időt, sem pénzt áldozni.

Az edzés nagyobb sétákban fog kiteljesedni :)

 

Cél: a „NAGY”  Fogyás!!

 
 
 

Szólj hozzá!

Címkék: az én diétám


A bejegyzés trackback címe:

https://nagyfogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr60186945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása